neao

Dagen efter.

Publicerad 2009-12-25 13:37:53 i Roligt,

Julafton har nu kommit och gått och jag är riktigt nöjd med mina klappar (även om bror 8 fick en iPod touch och bror 13 fick en laptop, men jag är inte bitter)! Jag kommer kanske lägga upp bilder från kvällen senare.

Om ni minns hur vårat (läs: mitt) pepparkakshus såg ut när jag senast la upp bilder på det kan ni förbereda er på att bli amazed. (Jag bygger inte alls upp förväntningarna, nejdå!)


Ta-da! Mamma gav sig på garagetaket när jag slog in julklappar.


Jag gick bananas med floursockret!


Mamma fixade till balkongen också, det glittrade i ögonen på henne.

Juldagen kräver som traditionen avser en biofilm med hela familjen plus bihang och i år blir det Alvin och gänget 2. Den filmen har fått betyget "usel" så man kan ju hoppas på att den i alla fall är dålig! Höhö.

Update:

Alvin och gänget var där! Filmen var inte dålig, den var helt okej. Antagligen är den bättre på engelska.
Jag vill ha en sjungande ekorre.

Puss på er,

Kommentarer

Postat av: aldijana

Publicerad 2009-12-26 17:21:10

Vad fint det blev! :D Hade ätit upp de direkt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela