neao

Någonstans bland alla böcker...

Publicerad 2009-12-03 20:55:00 i Vardag,

...sitter jag och längtar till Julafton. Nej, inte igentligen, men det kändes passande att skriva det där. Jag har bestämt mig för att jag snart ska försöka skriva blogginlägg på vers, det kommer bli kul! Eller spännande är kanske snarare rätt ord...

Iallfall! Nu har jag skrivit klart min labrapport i Biotekniken, är rätt nöjd med min analys, hoppas att Ola oxo blir det. Jag har skickat in mitt PM för svenska talet, för det hade jag "missat". Jag ska prata om denna bruden har jag kommit fram till:

Nu var jag elak. Detta är bilder jag tagit när hon dampar loss i sin webcam.

Men nu har jag bara en historiatenta kvar denna veckan - schöönt! (höhö, fyi så heter våran historialärare Schött i efternamn, det är respekt!) Och nästa vecka har jag CAE prov på onsdag, en heldag - najs. Fysikprov på lasrar (tror jag) på torsdag och sen har jag ingen koll... Vill inte veta egentilgen.

Men nu i helgen är det tävling igen, inga av mina gymnaster som tävlar dock, så det blir sköta mysiken för mig. MEN! I morgon ska jag lämna in mitt CV till donken på scandinavium har jag bestämt och nu är det bara att hålla tummarna! JBR - svenska läraren - sa att det var ett mycket bra CV och att han direkt skulle kalla mig till anställningsinterju, så det är väl bara att hoppas antar jag!

PUSS! - Välkommen till pluggandets förtrollade värld...
Och med ens släcks ljuset och det svävande skeppet för två (max tre) personer svänger av åt höger och in i mörkret.

Ps. Där ägnade jag 278 ord på ett blogginlägg istället för på historiatentan...

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2009-12-03 21:42:38

Hahaha men söööt <3 vad ska du säga om mig??? ;D

Postat av: emma

Publicerad 2009-12-23 18:21:17

joaru... jag uttrycker mig genom bilderna! nämen i dont know du vet väl det mesta om mitt liv redan :P du får komma hit o bada jacuzzi nån dag va länge sen jag såg dig lillsyrran!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela