neao

Produktiv som fan.

Publicerad 2009-12-13 21:34:33 i Roligt,

... men kanske inte på rätt område, talet i svenska är ju inte skrivet än.

För er som inte riktigt sett det så snöar det på min blogg! Och till vänster högst upp i menyn kommer det från och med nu varje dag komma ett tips för dagen! Den har jag ställt in på att uppdaterar sig av sig själv så det gör ingenting om jag inte hinner uppdatera varje dag. Ett fint budskap/tips har jag nu skrivit in för varje dag hela vägen fram till 13:e januari! Jag är riktigt nöjd med vissa och en del av dem har ett gömt budskap, you think you can figure them out?

Puss,


Ps. Melissa Horn - Långa nätter

Kommentarer

Postat av: Tändsticksflickan : )

Publicerad 2009-12-14 11:05:52

jag tror bestämt att dagens 'gömda' betyder att man på något sätt ska ut där, samla ihop och stänga in så mycket av dagen (eller kanske Dag?) i en burk och sen ställa den på en fina hylla. Ungefär.

Har även upptäckt snöflingorna. Dom gör irriterande. Gör något konstigt med bredden på sidan så att den där saken som man åker fram och tillbaka har hakat upp sig. Det är i o för sig lite underhållande i sig..

Postat av: neao

Publicerad 2009-12-14 18:40:04

Nu är du lite elak tror jag.

Jo jag har oxo insett detta och störde mig lite på det, men det blir bara så ibland och så länge man inte scrollar åt sidan så är det ingen större fara på taket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela