neao

Vill du ha ett litet tips?

Publicerad 2009-12-12 19:19:51 i Roligt,

Min blogg har dött. Saken är den att det har hänt lite mycket utanför cybervärlden som har tagit upp lite väl mycket tid.

Nästan alla prov är ändå över nu, jag ska hålla tal på tisdag men är ledig på måndag så det är en hel dag extra med talskrivande - lovely.

För att sammanfatta de två helger som gått kan man säga att jag har bränt för mycket pengar. Fredagen den 4:e var det fest hemma hos Nina och det var mycket lyckat! Rolig kväll som slutade med mys hemma hos Jens. Lördagen den 5:e och söndagen den 6:e jobbade jag på Ungdomscupen där vi hade sjukt mycket problem med musikanläggningen och jag hade ont i magen flera gånger, lagom roligt.

Denna helgen såg ut på liknande sätt, nästan. Mormor Leire fyllde 85 år och detta firades i det väldigt höga och smala radhuset i björkekärr. Efteråt (23.00) åkte jag och Jens in till stan för att ta en sista krogrunda med Hannah Johansson - min plast syster - som flyttar till Island i 5 månader. Jag kommer sakna henne så sjukt mycket nu när hon är borta. För er som inte vet vem hon är kan jag säga att Hannah är en underbar människa som stått vid min sida många gånger, även om jag inte kommit till henne när jag mått dåligt har hon mer än en gång kommit till mig och sagt: "Vad gör du Nea? Du mår dåligt. Gå hem."

Jag älskar dig syrran.

Lördag - idag - var det glögg hemma på Dalgångsgatan där många var imponerade av vårt enorma pepparkakspalats! Vi lade ner många timmar och svordommar på det och det fick många "ååh" och "wow" under glöggen!



Nu sitter jag hemma med min familj och tittar på Monsters vs. Aliens. Mysigt!

Kommentarer

Postat av: Annie very funny :P

Publicerad 2009-12-12 23:26:57

fan vilket nice pepparkakspalats.. ser fan gott ut.. :p

Postat av: Tändsticksflickan : )

Publicerad 2009-12-14 11:02:38

jag är mycket imponerad av att dom här inläggen legat uppe i flera dagar utan att jag orkat scrolla ner under luciainlägget..

är även mycket imponerad över rubriken som nog får ses som ett direkttaget citat och att du inte vet vilken gata vi bor på. God jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela