neao

Dagen efter.

Publicerad 2009-11-07 17:46:35 i Roligt,

Wow. Mina små tvivel jag hade om gårdagskvällen var helt och hållet meningslösa. Fy fan vad roligt jag hade!

Det var sån stor skillnad på att gå ut med ett stort tjejgäng och att gå ut med mitt vanliga gäng. Det blir en helt annan stämning, en helt annan känsla och man pratar om HELT andra saker. Det var fruktansvärt kul och det skall definitivt göras om!

Jag har flera minnen av att folk sagt: "Säg inte till någon, lova!" Jag nickar och säger: "klart att jag inte säger nått!" Jag kommer inte ens ihåg allt som folk sagt till mig. Det är ett bra tecken på att man haft roligt och jag kommer definitvit inte berätta vidare till någon, höhö.

Nea, Elin och Hannie på dansgolvet till Beat it när rökkanonerna går igång. Lovin it.

Nu ska jag ta ett varmt långt skumbad och sen ska jag hem till Abbe för att fira hans 18års. Kommer bli crazy!
Jag pluggar imon istället. Idag var ingen pluggdag.


Ps. Jag har tappat rösten - låter enligt en onykter Jens som "en docka, sluta prata! Du är läskig..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela