neao

Nov. 13, 2009

Publicerad 2009-11-13 23:12:21 i Reflektioner,

Jag är konstigt tom inuti. Det känns som att det är någonting som äter upp mig innifrån. Det är en obehaglig känsla som jag mer än gärna hade blivit av med. Det går inte riktigt att sätta fingret på vad som är felet heller, för jag tycker allt är bra. Jag mår väl bra? Eller? Gör jag inte det? Suck. Jag är så trött bara.

Jag tror på riktigt att jag har varit sjuk sedan min födelsedag. Det var den 29:e september, det är mer än 6 veckor sedan, hallå?! Ska jag bli frisk i år? Vad gör jag för fel? Varför vill inte min kropp fungera som den ska?

Men jag är inte ledsen. Tror jag. Nej det är jag inte! Det är bara den konstiga känslan av att jag börjar bli tom. Att jag försvinner. Och det känns inte så jättebra, för jag mår bra nu, jag har det jättebra nu, jag har inget att klaga på... Det kanske är därför? Allting går så bra nu att det är dags att det går illa? Eller just för att allt är bra så kan man bara vänta sig att allt det goda försvinner, att allt det som är så bra går sönder och faller bort...?

Jag borde ha ett förbud mot att tänka och känna efter sent på kvällen.
Nu tänker jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela