neao

Nov. 14, 2009

Publicerad 2009-11-14 13:36:18 i Vardag,

Vaknade upp från en obehaglig dröm klockan 8.14 i morse. Skyller allt på febern. Jag valde att ligga kvar i sängen och försöka somna om a.k.a. bara tänka på drömmen om och om igen. Men någon gång där mellan spårvagnar, fontäner, bröst och falukorv (alla medverkade i min dröm) så måste jag ha somnat om för 9.23 vaknade jag igen. Gick upp och gjorde en stor kopp varm choklad med laktosfri vippsgrädde och sen satte jag mig för att plugga fysik. (?!) Det har gått förvånansvärt bra, jag fattar nästan allting än så länge. Har bara 5,5 kapitel kvar att lära mig tills på torsdag... kanonkul.

Idag skulle jag egentligen varit i Frölunda Kulturhus för att jobba på Juniorcupen, men är man sjuk så är man. Lycka till tjejer, jag tänker på er!!

Jackan som jag letade efter igår fanns inte på Stadium frölunda så jag ska ut på ett spaningsuppdrag nu, jag fryser fan röven av mig när jag går ut, måste ha en ny jacka och det bums!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela