neao

En helt vanligt lördagskväll.

Publicerad 2009-10-24 17:14:50 i Vardag,

Var sov jag i fredags? Efter skolan åkte jag och träffade J och Spidey och så spelade vi lite TV-spel, sen åkte jag och joppe... vart fan åkte vi? Har jag varit hos honom två kvällar i rad nu? Wow, jag har ju noll koll! Eller vänta, DET ÄR JU BARA LÖRDAG IDAG! Åh... Jag trodde att det redan var söndag... Shit, nått är fel på mig. aja, vi börjar om...

EN HELT VANLIG FREDAGSKVÄLL (!)
Efter skolan åkte jag och träffade J och Spidet och så spelade vi lite TV-spel, sen åkte jag och Joppe vidare hem till honom för att äta middag och waista tid innan vi drog vidare ut på krogen. Vi tittade på Herkules och mös till riktigt ordentligt. Vi åt middag på stan istället för hemma och tog oss varsin bäss på The Queen - det var IFK-suportrar upp till taket - sedan träffade vi Limpan och annat "Barabambafolk" och så gick vi och satte oss på Sejdelj först - där var det smockat så vi tog oss vidare till Flygarns - där satt vi tills de stängde vid 01.00, då gick vi till Keybar för att se hur läget såg ut och kom fram till att Keybar nog är bättre imon (alltså lördag, idag) och så gick vi till Victoria för att sedan gå hem och sova.

Det blev mycket traskande men det var en mysig kväll.
Idag ska vi hänga på låset till Keybar för idag ska vi in!
Taggar till och ska ha riktigt kul nu...

Mina nya sminkborstar i mitten - lövar dem, de är jättebra och lätta att jobba med.


Känner mig busig - men värre... maha!


Ps. The Killers - I Can't Stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela