neao

Pengarna rinner iväg.

Publicerad 2009-10-20 20:38:25 i Vardag,

Jag har precis tagit ett - enligt mig - stort kliv i riktningen "vuxen". Idag lyckades jag för första gången betala en faktura på nätet. Med mina egna pengar och min egen bankdosa. Jag känner mig så tuff! Och nu när jag fått upp ögonen för denna funktionen så kände jag att det var dags att betala tillbaka lite pengar som jag är skyld folk. (folk = pojkvännen) Så nu ska pappa hjälpa mig med det oxo. Är inte helt med på noterna kring hur det går till... höhö.

Som sagt skrev jag - och alla andra i min "klass" - matteprov i måndags och det känns som att det gick bra. VG kommer jag absolut nå upp till och hoppashoppashoppas på att det räcker hela vägen till MVG, det skulle vara en trevlig start på kursen.

Åh, jag flippar! Min "V"-knapp funkar slött. Om det är några ord ni inte fattar, testa sätta in ett V någonstans...

Nu ska jag fixa ihop en labraport som ska in på fredag. Och imon är det spelning på Sticky - väärt!

Kommentarer

Postat av: Udden

Publicerad 2009-10-21 21:56:27

folk = pojkvänn OCH B2 hehehe (är pank va fan!!!)

Postat av: Tändsticksflickan : )

Publicerad 2009-10-21 22:34:55

Nu är jag ju inte bara lite nöjd med mig själv, utan mycket nöjd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela