neao

Selsiusspelning på Sticky

Publicerad 2009-10-22 15:17:29 i Selsius,

Wow. Hände så mycket på så lite tid?

Onsdagens morgon betydde att jag hade ytterligare en mattelektion med Kineser. Sammanfattning: de skriker "You're wrong!" vad svarar vi? "Ehm, yes we are, so sorry. You are correct." Men det är sjukt kul ändå.

Sen åkte jag med Joppet till tandläkaren, men tro det eller ej så levde hans tand så vi fick åka hem istället. Nästa resa med västtrafik var hem till honom för middag. Sjukt kul. Citat från 'Syrran': "Middagsunderhållningen bestod av skrattfest och Astrid Lindgren-nostalgi. Mycket mysigt och roligt. Nea borde äta middag hos oss oftare." Jag är omtyckt och jag fick en länk - score! Tack Tott!

Nästa spårvagnstripp gick till Sticky Fingers där det var spelning. Hittade massa skönt och trevligt folk där så nog hade vi trevligt alltid.

Ett av mina favoritband, Selsius.

Klicka på bilden för att höra deras musik. Jävligt bra.

Inte nog med att de spelade bra, hade kickass med energi och liite roligare mellansnack än i vanliga fall så fick jag och Joppe favoritlåten dedikerade till oss. Jag rös och fick en tår i ögat. Jag är omtyckt och glad. Tack Gubbar.

På vägen hem från spelningen klättrade (eller hoppade) J upp på en mur...

N: "I'm dating a monkey."
J: "No, you're not dating me anymore."
N: "Oh really?"
J: "Naa, you're stuck with me now."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela