neao

Är lovet redan slut?

Publicerad 2010-04-10 15:38:16 i Vardag,

Mamma tyckte att det var en bra idé att idag var dagen vi skulle ha en storstädning. Bra mamma, kunde inte tajma bättre!

Jag började dagen med att plugga matte [4 dagar kvar] och körde sedan ett yogapass med lillebror och han tyckte att det var väääldigt jobbigt. Lunch bestod av potatis och purjolökssoppa, jag åt 4 poritoner - grym är jag.

Sen har jag städat källartrappan och lilla toaletten - jag luktar skurmedel, ska duscha igen känner jag.

Så, jag höll mitt löfte, jag bloggade på riktigt!
Nu ska jag sätta mig med matteboken igen och lite godis kanske får följa med också.
Det blir massa bilder och grövre uppdatering från Torekov om någon timma eller 24...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela