neao

Min läkare säger att jag inte lider av pollenallergi, jag säger bull shit.

Publicerad 2010-04-13 20:18:11 i Vardag,

Nationella i matte E imon då. Jag har pluggat som ett jävla djur den senaste tiden och jag har bestämt - aa, faktiskt - jag har f*cking bestämt att det ska gå bra! Så hell jä! Hörde du det Swenta? Jag ska ha bra på detta!

Fotnöt: Ett bra betyg är allt från VG+ och uppåt. (Om det ska påverka mitt slutbetyg, och det vill vi ju hellst att det ska.)

Jag har ont i huvudet för jag är massvis med stressad. En dag i taget som det kallas. En dag i taget.
Nu ska jag skriva Projektarbete i 14 minuter och sen ska jag titta på "ett" avsnitt scrubs sen blire sängen.

Kommentarer

Postat av: HHANNAHS;

Publicerad 2010-04-13 20:58:34

Matte E? Oh shit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela