neao

Nej men, bloggar du?

Publicerad 2010-04-27 14:09:08 i Vardag,

Jag har en väldigt bra (bort)förklaring till varför jag inte har bloggat på länge, den mest använda ursäkten under hela skolgången: mitt internet fungerar inte. Och det har börjat kniva sig nu för att jag har flera stora arbeten kvar som ska lämnas in innan jag är färdig för student.

Jag har kört bil för första gången i mitt liv, mycket roligt och jag tycker att pappa ska få en eloge för hur lugn han låtsades att han var.

Idag har jag skrivit kursprov i Fysik B och det kan ha gått precis hur som hellst - underbart! Nu sitter jag med Jens och Aron på condeco för födelsedagsfika för min pojkvän, ikväll blir det middag hemma hos Leire Larson. Plus bioteknik och projektarbete. Kul.

Kommentarer

Postat av: HHANNAH;

Publicerad 2010-04-28 08:47:15

SV: Precis, om jag någonsin blir känd matematiker (hm, troligt) ska jag döpa någon av mina teorier efter dig! (;

Postat av: Morvig

Publicerad 2010-04-28 13:59:31

Som trogen premurant känns de lite som om du sviker oss när du är borta så länge från din blogg, skämes.

Postat av: neao

Publicerad 2010-04-28 14:31:53

Morvig, jag ber om ursäkt, inte min mening att vara så kass för tillfället. Nu har jag "stulit" mammas internetdosa för att jag ska kunna skriva klart mitt projektarbete och lite äcklig historia så nu kommer jag att blogga igen! Jag skämes, indeed I do.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela