neao

Påsklovet som försvann.

Publicerad 2010-04-18 16:29:09 i Roligt,

Lovet började och slutade med en himlans massa skolfix, jag fick dock gjort och träffat en hel massa (människor). Oj vad roligt det kan bli med svenska språket ibland.

På påskaftonseftermiddagen åkte jag tåg ner till Torekov - det har jag sagt. Och där pluggades det lite matte med Sesse och Joppe medan Morten och Gustaf spelade Geni. Och om rätt ska vara rätt så slutade det med att det bara var jag och Sesse kvar vid matbordet. Vi gav upp läxböckerna och gjorde en klenod.

Underbart vackert.

Väl hemma igen hade jag tomt hus i tre dagar och tillbringade 80 % av tiden ensam med katten. Tills Hanna och Jenni tittade in på kvällsfika, bra musik, ingen middag för vi glömde av tiden, och en massa massa tjöt. Och benrakning.




lödder är viktigt
rakhyvel är viktigt
"Åh herregud, hon blöder!"


Det var ett riktigt bra påsklov 2010 - mitt sista påsklov.
Puss!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-18 22:30:51

aaj hatar när det händer

Postat av: HHANNAH;

Publicerad 2010-04-19 18:49:22

SV: Du har inte lust att börja jobba som min assistent och göra Matten åt mig hela gymnasiet? (;

Postat av: sevens

Publicerad 2010-04-19 21:26:13

sista bilden: ajjjjjj, det måste gjort ont!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela