neao

tjugosjundeapriltjugohundratio

Publicerad 2010-04-28 14:06:51 i Roligt,

Jens fyllde alltså 19 igår och jag tycker precis som honom själv att det inte är någon märkvärdig skillnad på honom. Han är precis lika barnslig, precis lika töntig och precis lika söt som han var när han var arton. Och det är ju för jävla bra!

Tove har varit wonderwoman själv och bakat efterrätt och lagat mat i två dagar. Hon somnade nästan vid matbordet på kvällen. Hennes goda mat bidrog till en mycket lyckad afton, men det är ju alltid sällskapet som avgör om en kväll är lyckad eller inte. Utöver en del märkliga uttalanden var det mesta som sas vid bordet antingen extemt underhållande eller tänkeväckande.

Jag förstår precis vad du menar...
Jag träffade en
kille som aldrig kunde bestämma sig
Till exempel nåt så enkelt som å
fylla år
Då sa
han alltid; "du får bestämma"
"Amen snälla, då tar vi denna..."

När man inte önskar sig något så får man pressentkort på NK - aldrig tråkigt men jag är lite för pank och lite för kreativ för något sådant. Han fick tre par kallsipper från Kina och ett kort på oss i en ram. Jag har nog aldrig gjort något klyschigare, så det var okej att göra det nu. När Jens fyllde 18 fick han tre paket uppdelat, och den tredje dröjde till mitten på december - jag är inte bra på att hålla tiden? Så jag tänkte att jag skulle hålla på det även i år, fast inte till december, blir jobbigt då. Sista paketet kommer snart, har ju tillochmed redan köpt paketet. Känner mig sjukt busig!

Men tillbaka till den 27:e... natten slutade med en rapportskrivning i sängen tills datorn inte orkade mer och sen var det bara mys. Maassa mys.

Var avundsjuka - jag lever livet!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-04-28 16:48:59

Meeen babe. Inte på flaket men jag ska ha dem på dagen, på morgonen! Jag kan gå i klackar lääänge! Men ses ska vi absolut göra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela