neao

Sjukligheter blandat med dumheter.

Publicerad 2010-08-27 19:48:13 i Vardag,

Jag gillar det faktum att jag har fått tillbaka nästan alla mina läsare igen efter sommarbloggen. Det är skönt att veta att ni är mig trogna!

I övrigt har jag dåligt samvete för att jag är sjuk och inte har gått till jobbet på tre dagar. Jag vet att det är lite knasigt och så, men jag åker till Kreta på söndag och är alltså borta från jobbet i 8 dagar utöver mina sjukligheter. Trots allt så börjar jag må en aning bättre så jag ska in till expen i morgon för Folkpartiets valupptakt, hoppas att jag inte hostar så mycket då: jag kräks nästan på kuppen.

Jag har aldrig varit helt bra på att sätta ner foten när jag jag borde det för min hälsas skull. Som tur är har jag nu en pojkvän som sköter nedsättande åt mig. Och påminner mig om att äta mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela