neao

Julklappar!

Publicerad 2010-12-18 19:07:47 i Kreativitet,

Idag har jag (tillsammans med resten av Bryssel) varit och köpt en del julklappar. När jag stod på metron hem insåg jag att det blev lite för många klappar till mig själv så vi får väl se vad som händer med dem ifall jag kanske kan ge dem till någon annan. Något som inte går att ge till någon annan - för att de är mina, mina, mina! They're my machines! - är klänningen jag ska ha på julafton och skorna jag ska ha på nyårsafton (om Göteborg tillåter det).

Ja, det är en tuptoppslångklänning med lite paljetter på. Inte många plus på mammas meritlista, men jag tyckte att den var, jag menar är riktigt snygg på.

Och ja, skorna glittrar. Iiih, glitterskor! Med peeptoe! Jag gör många framsteg här: visar både tår och axlar, som enligt mig är mina svagheter.

Hrm hrm... Okej, men i övrigt så har jag idag styrketränat och pushat mig mer än vad jag tyckte att jag förtjänade så kommer att ha gött med träningsvärk i magen i morgon, men det gillar vi! Måste ju träna upp mig inför mellandagarna när allt man äter är godis och julbordsrester. Vilket i och för sig är något av det godaste jag vet (ge mig Jansons!). Oj, nu blev jag riktigt hungrig av att tänka på julmat, tur att det snart är middag!

I morgon blir det en till sväng på stan för att försöka hitta de sista klapparna, men Bryssel har mest onödiga prylar eller fula prylar eller onödiga prylar.

Ikväll ska jag nog mysa ner mig framför datorn med en film och låtsas att jag också betalar flera tusen för mina skor (precis som Carrie Bradshaw gör).

Hoppas att ni haft en bra dag, för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela