neao

Musikhjälpen

Publicerad 2010-12-18 21:16:39 i Roligt,


Jag sitter på mitt rum och lyssnar på Ekot med Lisa Karlsson - goa gamla tider det. Nej men egentligen så lyssnar jag ju på Musikhjälpen och tycker att alla borde ta sig dit och skänka pengar, för jag kan inte göra det! Det jag däremot har gjort är att jag publicerat en status på facebook där jag lovar att skänka 5 kr/person som gillar. I nuläget är det 20 personer som har gillat så vi är alltså uppe i 100 kronor på facebook. Självklart ska jag göra samma sak här på bloggen! Ju fler som gillar destu bättre. Fem kronor per unik kommentar fram till klockan 12:00 i morgon söndag! Över 8 miljoner har Musikhjälpen fått in totalt än så länge och idag är det den 18:e december, i morgon är sista dagen så kom igen nu!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-19 00:13:03

Gillar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela