neao

När man fortfarande kunde gå i läderjacka.

Publicerad 2010-12-07 23:17:05 i Reflektioner,

Jag har precis avslutat mitt vad som borde kallas för utvecklingssamtal tillsammans med min au pairpappa M. Inga större överraskningar kom upp utan vi satt mest och diskuterade hur situationen ser ut i dagsläget och hur det eventuellt kommer att se ut fram till Jul. Självklart stannar jag här fram till sommaren och kanske till och med sommaren ut, vem vet, det är flera inspelande faktorer på den punkten. Barnen får sommarlov först den 8:e juli så oavsätt så blir jag kvar rätt så länge. Semestern i Belgien börjar nämligen inte fören i augusti...

Och vem vet vad jag gör efter det? Plugga? Skaffa ett annat jobb hemma i Göteborg? Flytta till Paris? Eller rent av stanna kvar här ett år till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela