neao

Scrambled it is.

Publicerad 2010-12-14 13:36:31 i Vardag,

Nu har jag styrketränat för första gången på tio dagar, inte bra att slarva så länge! Så nu hittade jag ett gammalt dokument från min föredetta gymnastiktränare med en himla massa bra men jobbiga övningar som jag gjort. Jag lär ju ha äcklig träningsverk i morgon men det är så värt det!

Fick just ett sms som så snällt berättade att jag inte behövde hämta vid bussen idag, hälitt.

Och så måste jag tyvärr meddela att jag inte kommer åka iväg till London i helgen. Det är helt jävla cepedyrt! Så jag gör det till våren i stället. Nu ska jag äta upp mina scrambled eggs och sen ska jag hem till Livia. Later,

Kommentarer

Postat av: mirja ;)

Publicerad 2010-12-14 15:26:38

sv: japp, allt e bra med mig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela