neao

Vill ha julmust. Eller bara vanlig Coca cola.

Publicerad 2010-12-20 16:44:15 i Vardag,

Sjukt knasigt. Nu har tre olika personer hittat till min blogg av misstag (och lämnat en kommentar). Alla tre är engelsktalande och har endast publicerat ett till två inlägg på sina bloggar. Det är ju iofs roligt att det kommer fjärran gäster, men hur hittar de hit? Hit till lilla mig som skriver på svenska dessutom.

Idag har jag städat ur kylskåpet på produkter som inte klarar av att stå kvar över julen. I morgon blir det spagetti med sjukt mycket pesto till exempel. En svart 40 befinner sig i tvättmaskinen så att jag kan få med mig de kläderna hem under jul. Jag kanske ska köpa nya byxor också. Eller nej, jag ska köpa byxor på rean när jag kommer tillbaka till Bryssel, JA!

Ikväll har jag varit barnvakt och nu ligger barnen i säng. M hostar och jag hoppas att det går över snart så att hon får ordentligt med sömn inatt för det fick hon inte igår och i morgon ska de (troligtvis) tillbaka till skolan igen.

Datorn dog på grund av överhettning igår när jag tittade på HP1 - precis när trollet attackerar Hermione på flicktoaletten - så jag ska ge det ett nytt försök ikväll när barnen somnat.

Längtar hem nu,

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2010-12-20 20:45:38

kommer du hem över nyår? :))

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-20 22:01:46

indeed i do diskobitch :) om flygen börjar gå så kommer jag till och med hem över jul ;)

Postat av: susanna

Publicerad 2010-12-21 00:32:15

Vad har du för planer? Jakob and I funderar på att ha middag alá förra året kanske..

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-21 13:10:40

jag har en uppsättning planer, men är ju alltid trevligt att ha något i reserv :) tack för inbjudan, jag hör av mig om det i mellandagarna någon gång kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela