neao

Från ingenstans

Publicerad 2010-02-07 22:10:32 i Reflektioner,

Jag klickade av någon anledning in på bitterfittans blogg för att kolla statistiken och titta vad jag hittade:

Det är inte mycket (verkligen inte mycket) men jag tycker att det är gulligt att folk fortfarande klickar in där trots att jag inte har skrivit där sedan den 13:e oktober 2009. Det var ett tag sedan. Nu när jag skulle kolla upp datumet då jag senast skrev började jag ju självklart läsa och jag måste bara säga det - för att jag är så jävla självsäker - att jag skrev jävligt bra och roliga texter ibland. Jag vet inte om jag gör det fortfarande men nu har jag läst några av mina gamla texter och det är flera gånger som jag börjat fnissa för mig själv. Kanske är det för att klockan är över tio och jag är cepetrött, eller kanske är det för att jag har så fruktansvärt dålig humor, eller kanske är det rent ut sagt bara bra skrivet...?

Sjuka som vi båda är räknade vi ner till det magiska klockslaget 22.00. Det är då vi får ta penicillin, panodil och p-piller. Eller ja, det är bara jag som tar p-piller, inte han. 2009-10-10 @ 12:22:05

Bara jag som skrattade?
Peace out, nu ska jag nog fan ta och sova.
Kanske.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-12 18:43:05

hur många unika läsare har du om dagen `? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela