neao

Godissugen

Publicerad 2010-02-21 19:14:42 i Vardag,

Efter att ha tränat - yoga är träning - och pluggat för första gången på över en vecka är jag trött i huvudet och känner mig näst intill febrig, inte kul. Och jag behöver godis!! Funderar på att gå till ICA snart asså... I can't take it anymore! Haha.

Projektarbetet börjar gå frammåt och det känns bra! Har fått respens från Mr Svant och han gillade mina rubriker, känns, som sagt, bra! Nu har jag läst filossofiläxan - blärk - och ska sätta mig med biotekniken, inlämning på fredag. Gött.


Ge mig sommar. nu.

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2010-02-21 19:51:57

ååh vad söt bild!

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-21 20:32:46

thaanks! :D Jens tog den i sommras ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela