neao

Lillfredag

Publicerad 2010-02-02 16:01:10 i Vardag,

Idag hade vi i Kårstyrelsen möte med abc-gruppen (som fixat skolans studentmössor) och nu har vi beställt kårtröjor! Hoppas att ni vill ha en - de är faktiskt riktigt snygga och jag får säga det själv, och det kommer finnas möjlighet att trycka sitt namn/smeknamn på ryggen. Spread the word!

Sedan hade jag en biologilektion som inte var mer värd att gå på än de brukar vara, men det är ändå skönt att vara där och träffa klassen. När vi käkat lunch drog jag, Frida och Anton in till stan för att titta på tyger och mönster till våra balklänningar - vad tror ni om mörklila? - Anton hittade ett väldigt fint regnbågsfärgat tyg som han ska försöka övertala Axel att sy en kostym av.



Vi rullade vidare mot EP där vi satt i någon timma eller så och pratade all möjlig skit. Och såhär två timmar senare kan jag klargöra att satmaran i kassan inte vet vad en laktosfri latte innebär... Mår piss med magkramper och sväljer ner kväljningar gång på gång, men annars har det varit en bra dag.

Nu ska jag till småbarnen,

Kommentarer

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-02-02 17:16:07

Hej! Grym blogg du har! ^^ Hittade den genom Facebook. Kände att jag behöver lägga till någon från klassen, så att jag har någon "kontaktperson" om schemat ändras eller så... Känner änna ingen. =/ Ha det fint! //C

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-02-02 20:17:12

neao: Haha, ja, det gör vi!!! ^^ Härligt! Då vet jag vem man ska fråga om allt då!!! ;D

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-02-02 20:18:01

neao: Haha, tack!!! Gör det! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela