neao

Ny läsare

Publicerad 2010-02-21 20:27:45 i Vardag,

Till middag fick vi spagetti och köttfärs och nu väntar jag bara på att pappa ska göra iordning efterrätten - pepparkakskross i botten med en skopa glass på det, topping: jordgubbsskivor! Hoppas på det bästa. Speaking of papi fick jag just veta att han varit inne och läst på min blogg, Hej pappa!

I morgon börjar skolan igen och det känns nästan okej, men bara nästan. Pappa ska göra scrambled eggs med prinskorv till lillbro' imon bitti, jag bara hoppas att han gör det samma till mig...

Nu ska jag inte blogga mer idag, lovar.
Puss!

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-02-21 21:48:21

gott med efterrätt =)

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-25 12:27:14

Japp, man får lyxa till det ibland! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela