neao

Produktiv som fan, igen.

Publicerad 2010-02-16 18:17:45 i Vardag,

Jag är nöjd när jag har sådana bra dagar!

För det första så har jag pillat runt lite på bloggen och fixat med lite småsaker. T ex att det var fel typsnitt på mitt tips för dagen och att det alltid har varit en tunn vit linje på höger sida av headern som jag nu fått bort. Inte så jättesvårt, men har av någon anledning inte lyckats fixa det förens nu.

Jag har en sista grej jag vill göra med bloggen nu och det är att bredda den. Det är inte så himla svårt att göra det, men då behöver jag en ny header och jag har inget jättebra program att göra den i (Linus gjorde den förra åt mig) så nu får "neao" hamna neadför och så ska jag klippa ihop några fina bilder, vill inte att det ska pixla sig som det gör i paint...

Missade att lägga in denna film i gårdagens inlägg om The Sims 3...

En riktigt rolig parodi om ni vill veta min åsikt - vilket ni borde vilja eftersom att ni sitter här och läser. höhö

Vid lunchtid idag var jag på mammas jobb för skriva ut ett CV och för att kopiera ett papper som ska fyllas i utav mina handledare så de kan ansöka om att bli intygade att de gått handledarutbildningen... hum. Jag är helt och hållet säker på att staten inte vill att dagens ungomar ska ta körkort! (Jaja, staten minus mamma dårå.) Allt detta hade jag kunnat göra ifall vi haft bläck i skrivaren, men det hade vi ju inte insåg jag när jag försökt. Väl framme på mammas jobb får jag hjälp av Pär-med-ä att kopiera detta papper. När jag sedan sitter vid mammas skrivbord inser jag att jag kopierat fel papper och att det som jag SKULLE ha kopierat ligger kvar i skrivaren hemma. BRA!

Min uderbara locktång BaByliss iCurl gick sönder för några dagar sedan av ingen som helst anledning och jag blev ledsen. Moster kom hit med kvittot (innan hon svor på sms) och idag fick jag den bytt! Helt utan krångel - guld till Elgiganten! Medan jag står och "flirtar" till mig en ny locktång är mamma och bröder inne på Coopforum som är vägg i vägg. När jag kommer tillbaka till dem går vi runt ett tag och när vi kommer till kassan fårgar mamma: "Köpte du patroner nu?" --- BRA! Klart som fan att jag inte gjorde det! Så nu ska jag ta mej hem till Jens imon och skriva ut/kopiera det där. Eftersom att familjen åker till sthlm imon så kommer det dröja tills måndag innan jag kan posta alla papper ändå, det går inte bra för mig alltså.

Någon som vill åka utomlands med mig?


PS. Jag insåg nu att inlägget som började så positivt slutade ganska negativt, det var inte meningen, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela