neao

Svar på tal

Publicerad 2010-02-03 22:30:52 i Svar på tal,

Idag har det inte hänt så extremt jättemycket. Jag vet att jag behöver skriva på flera arbeten som ska in nu i veckan eller den kommande, men det orkar man ju inte med. Efter filosofilektionen flummmmades det både i Kårrummet och på väg hem till mig. Jag har en sådan uuuuuuuunderbar pojkvän som gärna puttar ut mig i en snödriva och studsar glatt där ifrån...


Tänkte att det var dags att svara på frågorna från min första frågestund! Om jag ska utvärdera så går nog detta in lite under "failure", men det är väl bara att försöka igen. Så varför inte starta en ny frågestund nu direkt?
Här är i alla fall de frågor jag fick, med svar från mig i kursivt.

Postat av: Annielyyyyyn
Vad är det mest konstiga du drömt hitills? :)<3
2010-01-19 @ 20:49:38

Oj, detta var en riktigt knepig fråga. Jag drömmer alltid konstiga grejer. Alltifrån att jag är gravid till att jag blir räddad av Rojan från onda spöken i Masthugget. Jag ska inte gå in på för mycket detaljer för ingen vill egentligen veta... (förutom Annielyn då)

Postat av:
Om du skulle ligga med någon som inte var "kändis" eller jens. Vem skulle det vara med då?
2010-01-20 @ 21:57:46

Hmm, det skulle nog få bli Jakob Hjulström. Han är inte kändis och han är inte Jens. MEN! Om några år, då är han känd och då fan är det ball att säga att man hade haft sex med honom när Selsius fortfarande spelade på Sticky och vann Musik Direkt.

Postat av:
Hur ser en grym helg ut? :)
2010-01-26 @ 22:42:04

Det kan variera ganska mycket, men det får gärna börja med en härlig fredagkväll ute på krogen/någon pub med gott folk. Sova med Jens skadar aldrig. Om inte lördagen erbjuder samma sysselsättning så är inte en filmkväll eller lite Super Mario helt fel. Dock är den viktigaste delen att läxor ej inkluderas!

Hoppas era frågetecken rätades ut mot utropstecken!
Gnugga frågeknölarna nu och skicka gärna över nästa fråga.
Nu skall jag sova, nattens frid åt er alla.
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela