neao

UGG 2010

Publicerad 2010-02-07 21:18:16 i Gymnastik,

I flera veckor har vi nu gått och taggat och peppat och petat och kanske skällt lite väl argt i vissa stunder, men allt slit lönade sig. Guld till Mini B1 (som jag är huvudledare för) och silver till Mini B2 (som jag tränar i fristående)! Jag är så himla nöjd med dem, så glad så glad är jag! Här kommer lite bilder från dagen.

Mini B1 är goa och glada innan förträning.


Koncentrerade och fokuserade innan hopp.


Sötingen


Alltid lika glad!


Lovisa langar rump-putet.

Filmer från förträning:





Hela laget, mycket nöjda efter en sådan lyckad förträning.

Tävlingen gick sedan ännu bättre och när jag får bilder ifrån Sara så ska ni allt få se på maken. Om ni redan inte är övertygade över deras överlägsenhet då alltså. Ödmjukt, sådär...

Nöja och glada och möjligen lite busiga efter prisutdelningen och en överlägsen seger på 30,0 när tvåan fick 29,2 och trean 28,9


...som sagt

Hur som helst är jag riktigt nöjd med deras insats och over all så gick det riktigt bra för Kennedy idag, två guld och ett silver! Bra jobbat allihopa!


Det kommer inte bli lätt att sluta med något som man älskar att hålla på med...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 12:25:36

Grattis! Vad söta de är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela