neao

Välkommen till min andra blogg!

Publicerad 2010-02-06 09:53:50 i Roligt,

Okej, när jag höll på att ladda upp bilder från biologilektionen så kände jag att det kanske inte var jättesmart för, face the facts, bilder på organ (från lam) är det inte alla av mina läsare som vill titta på, så sådana extrema saker kommer istället läggas ut på en ny blogg jag skapat: "too much for you?". Självklart kommer jag alltid att länka härifrån när jag skriver extrema grejer... För sånt vill nu ju inte missa eller hur?

Om ni klickar er int på too much for you nu så kommer ni att kunna titta på bilder och även en film från lektionen. Det förekommer som sagt starka bilder så äckelmagade bör absolut inte gå in där. Och för att vara extra tydligt ska jag även informera er om att det förkommer blog på bilderna.

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela