neao

Yoga?

Publicerad 2010-02-21 14:27:29 i Vardag,

Jag hittade en träningsDVD i bokhyllan idag och körde ett "60 minuters" träningspass. När man kör yoga är cirkus 40 % av passet avslappning. Jag säger inte att det inte ger träning, för det göra det. Jag kände definitivt av passet efteråt, men jag har inte tillräckligt mycket tålamod för att köra yoga, får öva på det... Så nu, P, ska jag lyckas keep up my workout. Nästa pass blir på tisdag, se till så att jag gör det!!

Stående hund på bilden, alla har hört och sett och kan göra den. Min personliga favorit är ändå död mans ställning, gissa hur den ser ut...

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2010-02-25 17:07:48

jag gillar stenen!

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-25 18:17:53

är det kanske samma som barnet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela