neao

Dubbelt upp med biologi och ett härligt pass på valhalla!

Publicerad 2010-01-12 15:18:27 i Vardag,

Tja tja, bloggen! Höhö, sorry, är lite trött i huvudet. Är hög på träningshormoner och känner mig fruktansvärt flumig. Jag lyckades simma 1000 meter på 30 minuter, varav de första 500 gick på 13 minuter! Stolt som fan! Nu är jag på hemväg och är rädd för att det inte kommer hinnas blogga ikväll så dagens lösning - precis som gårdagens - blir ett härligt spårvagnsinlägg!
Jag har nu klarat av tre dagar i skolan men känner mig helt knäckt. Vi har uppgifter och prov upp över öronen och inte nog med det så närmar sig UGG med stora steg och pressen börjar sätta spår i mitt humör... Jag tror inte att jag kommer att palla det så mycket längre, it's too much. Men nu är jag hemma och ska bara vänta in pojkvännen, sen är det matte för hela slanten! I've said it before and i'll say it again; mobileblogging is the shit!
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela