neao

Nytt år = nytt liv?

Publicerad 2010-01-02 15:22:29 i Fest,


För första gången var jag inställd på ett riktigt partynyår. Och för första gången blev det det.

Vi var åtta personer som åt middag hemma hos min käre vän Jakob. Till förrätt fick vi en toast med räkor och kräftskärtar i en ädeloströra. Med två laktosintoleranter kring bordet blev det lite gnäll, mest från min sida. Huvudrätten bestod av rotfruktsgratäng med kött till och en god löksås (laktosfri! Yay!). Till detta drack vi vitt vin - mycket gott.

Efter middagen spelades det skön musik och jag kom fram till att i princip alla där var extremt musikaliska så det var väldigt trevlig stämning. Då jag och Aron satt kvar vid matbordet och pratade och skrattade berättade han hur en kompis till hans föräldrar var en hejare på att agera vinsmakare... Då frågade jag Aron vad han tyckte om vinet vi drack, varpå han svarar:

"Visst visst, det luktar gulligt och smakar geléhallon." Vi vek oss av skratt.


Lockigt hår, gjorda med Babyliss iCurl - jättelätt att använda och det blir snyggt!

När tolvslaget närmade sig började vi ta oss upp mot mashuggskyrkan för att titta på fyverkerierna. Klockan slog tolv och det var kramar och pussar åt alla håll. När jag stod där och tittade på de vackra färgerna började tårar rinna ner för mina kinder. Sen började jag storgråta. Jens kom fram till mig och jag borrade ned ansiktet i hans hals, men tårarana bara rann. Han sa att han älskade mig och jag grät ännu mer.

Jag tror att det var för att jag är så lycklig nu. Jag har absolut ingenting att klaga på. Nyår har jag alltid förknippat med en nystart, man börjar om och byter ut och fixar till och tränar upp och lugnar ner och blaha blaha. Nu är jag så himla nöjd med mitt liv så jag tänker inte starta något nytt liv, jag stannar där jag är.

Jag Älskar Dig.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-01-02 16:59:27

vadå tar ditt typsnitt? :o hahaha



jäääs glitter är bäst ;) <3

Postat av: Stock

Publicerad 2010-01-03 21:00:40

ooh vill också göra krullhår någon dag, skitsnyggt.



sv. Linus var sjukt badass på nyår, i tell thee! han fick tillochmed till de med en brud, masssa massa hångel fick vi titta på LOL

Postat av: Tändsticksflickan : )

Publicerad 2010-01-04 23:21:06

som om jag inte har gjort det eller? och vem är det egentligen som bara skrivit två inlägg på över en vecka? va? VA?! skärpning fröken O!



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela