neao

Spruckna läppar och för mycket läxor.

Publicerad 2010-01-20 21:29:58 i Vardag,

Jag har haft fullt upp och inte haft tid till att blogga alls den senaste tiden - och det syns på statistiken, höhö.

I går skrev jag biologiprov och det kändes som att det gick riktigt bra! De som missade ska skriva imorgon vilket gör att den lektionen är inställd för de övriga - och då börjar jag 13.10, sweet!

På kvällen var det äntligen dags! P3 GULD! Julklappen från Tott, Jens syster. Det var jättekul. Go stämning, skitbra platser och massa bra musik! Tack Tove, tack så jättemycket!


Programledaren Timo, riktigt go gubbe och bjöd verkligen på sig själv!

Efteråt sov vi hemma hos Joppe och hade det riktigt mysigt och somnade till musik. I morse vaknade vi till Winnerbäck, det var en bra natt.

Idag lyckades jag somna på filosofilektionen, läraren valde att sätta på en film, dumt! - 4 personer somnade.

Efter skolan var jag tränare - värdelöst! - jag hade 6 gymnaster utav 13 där och det var bara 3 som hade sagt att de inte skulle komma. Så jag fick ställa in träningen och plötsligt hade jag slösat bort en massa tid på resa fram och tillbaka, lite bittert.

När jag kom hem var det första jag såg pappa som tog ut en liten hemmagjord pizza ur ugnen. Då har han och mina bröder bakat pizzor till alla, från grunden!


Så duktiga är de!

Nu ska jag försöka klura ut en äcklig fysikuppgift och leta reda på ett lipsyl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela