neao

Var får ni tid ifrån?

Publicerad 2010-01-14 21:05:14 i Vardag,

Jag hänger inte med någonstans! Det känns som att alla har tid att använda till att ha kul/bara slöa på Facebook. Själv får jag dåligt samvete för att jag tar mig tid till att göra styrka och nu slänga ut ett blogginlägg.

Imorn har jag "läxförhör" på hela världshistorian i Historia A, känner mig inte jättepepp på det. Kan ju vara för att jag inte har läst det än, så det blir en natt utan sömn. Great!

På tisdag har jag prov i Bilologi B. Najs. Jag känner igen det mesta när jag läser det, men det är på 50 sidor och det är lite segt bara. Faan!! Jag har ju religionsläxa tills imon oxo. BANGAR DEN! Snopp asså, det är inte fixbart!


Jag testade mammas läsglasögon, det blev inte roligare för det...

Så när man känner så här får man helt enkelt lyssa på The botten is nådd och tänkta tillbaka till bättre tider. Som igårkväll till exempel: då låg jag och Jens i hans säng och tittade på film - Band camp - och hade det riktigt trevligt. Jag gillar honom.

Kommentarer

Postat av: Annielyn

Publicerad 2010-01-15 23:05:41

Casall boxningsgrejs waaay! As grymt :)))

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-16 17:07:28

Japp, synd bara att jag inte använder den (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela