neao

Kan jag få svar på dessa frågor så reser jag utan tvivel och oro.

Publicerad 2010-06-06 12:53:53 i Reflektioner,

Vad är det som gör att två personer inte kommer överens? Vad är det som gör att två personer gör så gott de kan men det slutar alltid i bråk? Vad är det som gör att två personer som förhoppningsvis gillar varandra egentligen helt plötsligt fylls med en sådan stor känsla av att vilka såra den andre? Vad är det som gör så att denna tomhet fyller mig på grund av Honom? Jag vill inget annat än vara din vän, varför gör du det så svårt?

Jag vet vad du tror, men jag har aldrig gjort någonting för att såra dig med flit och jag hoppas att du kan förstå det för jag vill inget annat än att ha dig som min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela