neao

22:36

Publicerad 2010-03-16 22:43:15 i Vardag,

Planet går 8.50 imorgon och vi ska samlas tioisju. Jag är inte jättepepp på det för att nu sitter jag och är bajstrött och - here it goes - jag har inte packat än. Jag borde få ett pris av något slag. Jag ska lämna huset om 7 h och 40 minuter och jag har inte packat. Det slår mig med häpnad nu - det är ganska duktigt av mig faktiskt om jag får säga det helt själv så där.

Kina alltså. Wow.

Nu kom resfebern. Usch. Vad är grejen med detta? Jag känner mig verkligen så himlans lost. Ska man ha med sig miniräknare? Ja. Och det blir inte bättre av att jag är lite smått otaggad. Otaggad på typ allt. Inte bra. Inte bra alls faktiskt.

Jag ska packa nu. Snart.

Puss


PS. Om jag får tillgång till internet så lovar jag att slänga ut ett inlägg eller två, om inte så hörs vi den 28:e när jag är hemma på Jorden igen. (Kina ligger inte på Jorden nämligen...?) Då kommer jag med nya friska tag och en nedras massa bilder. Borde man ha pluggat på kultutren? I don't know. För sent nu om inte annat. DS.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-16 22:47:18

Ha så kul :)

hälsa kineserna från mej :D

Postat av: Annielyn

Publicerad 2010-03-17 20:44:25

ha så jäkla rooooligt nuu! trevlig resa hihi <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela