neao

Blörk.

Publicerad 2010-03-12 10:52:26 i Vardag,

Jag vet att jag är kass på att uppdatera för tillfälet, men jag har verkligen inte tid! Det är så fruktansvärt mycket att göra i skolan och utöver det massa som ska fixas inför Kina. Appropå det så har jag nu hämtat ut mitt visum, go känsla. Jag har fått massa prutningstips - och maxpriser! Riktigt härligt asså. Note till mig själv: Kom ihåg att kolla upp om det är någon "importgräns" !! Och när jag pluggat klart och tjohejsan allt sånt så är jag så jävla trött att jag går och lägger mig. Igår somnade jag 21.02 (typ, höhö).

Nu ska jag snart iväg till skolan (nej det är långt kvar, börjar 13.45) och laborera lite för att sedan plugga på stadsbiblan, gå på utställning och sedan hem till Joppe och plugga ännu mer.

Imon ska jag försöka bli modell (xD) och sedan sy utkast på balklänningen!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela