neao

Cornflakeskakor och havreglass

Publicerad 2010-03-02 16:11:56 i Vardag,

Nu tänker jag faktiskt inte skriva ett snyftigt inlägg om hur ledsen jag är att jag inte har uppdaterat på ett tag, jag har varit sjuk. SUPERSJUK! Nej okej, kanske inte såå sjuk, men jag är långvarigt sjuk. Det har gått fem jefla dagar och jag har varken blitt bättre eller sämre och det suger. Idag gick jag till skolan bara för att jag skulle få ihop powerpointen till projektarbeteslektionen imorgon, kanoners!


I söndags ställde jag mig och bror sig vid spisen och smälte 100 gram smör i en kastrull, öste ned 1komma5 dl socker, 3 människa kakao, 0,5 dl sirap och sedan 5 dl special-K.

Jag vill ha sommar nu, nu omedelbums! Jag vill cykla omkring på en cykel som jag förtfarande inte förstår hur jag växlar på men den gör det lite ibland. Jag vill sitta på en kulle med massa kobajs och kobajs-humors människor runt mig. Jag vill leka pantgömma (de kallar det något annat) ända tills solen går ner och man snubblar i kobajset med sina nya vita converse. Jag vill vara så high on life att jag inte ens bryr mig om att jag får kobajs på mina nya vita converse. Jag vill baka cornflakeskakor och titta på rödluvan. Jag vill bli attackerad av nyckelpigor och jag vill äta snabbmakaroner i solen. Jag vill inte diska varje gång.

Jag vill tillbaka till Torekov.


Kommentarer

Postat av: sofia :)

Publicerad 2010-03-02 22:23:26

det där é typ det goaste som finns :D fast jag brukar bara smälta marabou-chocklad och hälla i flingorna (Y)

Postat av: neao

Publicerad 2010-03-02 22:58:58

Åh fy fan vad underbart gott!! Det blir det nästa gång! :D

Postat av: T

Publicerad 2010-03-03 04:22:18

Sommaren kommer. Du ar mer an valkommen. Kan du inte komma ner och fixa ett jobb. Jag har ett rum som star tomt, gratis om du star for disken ;)

(Dunken heter det, och forutom nyckelpigeattacker hade vi valdiga problem med mordargetingarna!)

Postat av: Morten

Publicerad 2010-03-03 13:09:34

De där är fortfarande mitt fyllekäk när jag kommer hem på nätterna.

PS. Du får absolut inte säga till Jens att jag läser din blogg för de e lite töntigt att följa sin kompis flickväns blogg.

Postat av: neao

Publicerad 2010-03-03 18:38:21

Morten, ställer du dig mitt i natten/tidigt på morgonen och gör sånt? :o jag är ytterst imponerad!

PS. Jag har inte sagt något men han brukar läsa alla kommentarerna, lite överbeskyddande sådär. Jag gillar't.



T, JAG DISKAR! :D

Postat av: Bilalastri

Publicerad 2011-05-24 07:53:01

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela