neao

Curriculum vitae

Publicerad 2010-03-06 12:22:17 i Vardag,

I torsdags var det en galen kväll på sticky - en galet rolig kväll! Lilla P har nu äntligen blivit 18 så jag är inte längre rookie number one, det känns bra. Tyvärr var inte Abe-the-Babe med men i övrigt var gamla PFK fulltagligt, som sagt - det känndes bra!

Nu har jag pluggat matte i en timma och ska nu dra vidare för att lämna in CV'n på diverse ställen, wish me luck!

Update:
Vi gillar den skalliga killen med två snus i käften; hade det varit upp till honom hade jag redan varit anställd.
Tummenupp!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-03-07 14:59:34

eyyy lycka till med jobbletandet!! jag har 25% wiiiwiii :D

Postat av: neao

Publicerad 2010-03-07 20:20:13

25?? Inte dåligt!

Ja, jag hoppas på att de ska ringa från ICA - de betalar bäst där och hon frågade om jag ska plugga vidare till hösten, alltså ifall jag kan jobba efter sommarn! hoppashoppas!

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-03-07 21:06:52

neao: Hahahaha, nä, den var rätt maffig. Tung frissa å tung klänning!!! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela