neao

Nedräkningen har börjat.

Publicerad 2010-03-07 21:06:45 i Roligt,

11 veckor. Det är allt som är kvar, 11 veckor. Jag har satt ihop en liten kalender till er (främst mina skolkamrater) så att alla får lite mer koll på vad som händer. Vill ni ha en viss vecka är det bara att ladda ner den och fylla i vad ni ska ha.

Den gula texten är Fysikprov - för alla oss som missade första tillfället *host*




Glöm nu inte att vi inte har något datum utsatt för projektinlämning, historiafördjupningsinlämningen, fysikprojektredovisningen och filosofiavtentning...

Tillbaka till matteboken.

Kommentarer

Postat av: alice

Publicerad 2010-03-09 21:38:22

det är helt sjukt att du tar studenten snart. det var ju typ igår jag tyckte att du var stor för att du skulle börja sexan. snart går vi i pension.

Postat av: neao

Publicerad 2010-03-13 19:08:29

Jag vet, det är helt sinnessjukt. Själv har jag ett väldigt starkt minne ifrån din femmårsdag (jag är grym). Du har prinsessklänning på dig och jag har randig tröja - VAA??! - och jeans på mig. Det jag minns är att jag säger till dig "Hej på dej din lilla fyraåring!" Med jättefånig röst och du svarar: "Nee, ja e faktiskt fem nuue!" Lite så apropå att bli stor och sånt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela