neao

16:32

Publicerad 2010-03-31 16:32:24 i Vardag,

Nog för att plugg är ett vanligt ämne att gnälla på, men jag är så stressad nu att jag är kolugn. Kan någon vara snäll och förklara för mig hur det går till?

Jag ska sätta mig med ett gammalt nationellt prov i matte e nu hade jag tänkt mig, för det är det roligaste och minst krävande jag har att plugga för tillfället. Sinnessjukt säger jag bara. Helt jävla sinnessjukt.

Dock har jag hittat en ny uppgift! Jag och Pulver kom på denna utomordentliga idé när vi smög runt mellan hyllorna på elgiganten - mwahahaha! Jag säger inte vem det handlar om, jag säger inte vad det handlar om, men jag kan säga att det kommer komma fler ledtrådar och att alla borde vara på sin vakt! Dun-dun-dun!

Hihi, nu mår jag lite bättre! Dags för plugg! "Wohoes..!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela