neao

"Vi är runt mycket."

Publicerad 2010-03-06 14:48:46 i Reflektioner,

Det påståendet har fastnat i mitt huvud. Och egentligen så är det inte så perverst som det låter - även om det var meningen att alla skulle tolka det så.

AA är en väldigt *konstpause* speciell person. På något sätt har han stulit hela min familjs hjärta - trotts att det var år sedan har var här senast. Pratar jag om honom säger alla familjemedlemmar: "Min A?" Och när du nu läser detta A så vet jag att du säger: "Hmmhm, jag är bra." Och det är du.

Men tillbaka till rubriken så kan jag ju förklara när den fastnade i mitt huvud. På biotekniken var det folk som saknades och hade hamnat i fel grupp och massa sånt så när vi skulle laborera frågade O vem som var på bänk 1, det var min grupp. Och när han sedan frågar A: "Var brukar ni vara?" så svarar han: "Vi är runt mycket." Det fnissas.

Jag slår dig i ögat, passssa dig.

Kommentarer

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-03-06 22:44:19

neao: När jag får bilderna så kommer de självklart upp på bloggen!!! Den klänningen måste ses, hahahaha!!! xD

Postat av: neao

Publicerad 2010-03-07 20:16:33

Härlgt, väntar bara då! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela