neao

Baltrubbel

Publicerad 2010-05-12 11:08:53 i Fest,

Fyra av 315 gäster som har förlagt sin biljett, det är fan lägre än väntat. Tur att jag finns och fixar allt - och jag är ödmjuk också!

Jag behöver lite hjälp från er mina kära läsare och det gäller balsminkningen. Alternativen är guld, svart eller svart med guld. Bilder:






För tillfället lutar det åt det senare alternativet, men var tycker ni?

Nu ska jag äta lunch och sen är det dags för frissan, det kommer närmre och närmre nu. *klick*
Mina skor är för små och jag kommer dö i fötterna och funderar på att ha strumpbyxor på mig för att skorna kanske kommer sitta skönare då. Åh det är så många jobbiga val och allting handlar om några få timmar där man ska sitta och vara fin. Jävla knasig tillställning egentligen.

Jag lovar att det kommer bilder!
Puss puss

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2010-05-12 16:54:38

båda va nice, men diggar den sista mest. Ha det fint & kul på balen ikväll!

Postat av: Annie

Publicerad 2010-05-12 16:56:01

* alla tre. (missade första bilden först :P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela