neao

Haaave you met Ted?

Publicerad 2010-05-02 12:42:37 i Vardag,

Jag har gått och blivit sjuk. Nu? Hur jävla bra känns det på en skala? Jag var och solade i fredags och mums på det! Dock var det efter det som jag började känna mig varm (vilket man brukar göra när man solat) och sen fuckade halsen sig helt och massa hållet. Valborg spenderades alltså med cirkus 38 graders feber i Mölnlycke med en massa goa gubbar - twister, guitarhero och härliga föräldrar, det enda som var illa var ju då huvudvärken och pappersrullen som tog slut för att jag snöt mig så ofta. Fy.

Lördagen var jag ännu sämre (av någon förunderlig anledning) och spenderade hela eftermiddagen på soffan framför HIMYM, det var fruktansvärt värt - haha! värtvärt! - jag tittade på nästan hela första säsongen, ska se resten idag när jag har pluggat lite. Ska vi se vad som är gjort på min göra-lista från den 29:e...
  • Städa
  • Skriva ut papper
  • Posta paket
  • Sola
  • Ringa och förnya recept
  • Gå till skolan
  • Möte med skolkonferensen
  • Skriva projektarbete
  • Skriva filosofi
  • Sova
Score, jag är ju fan bra! Tanken var att jag skulle göra alla de grejerna på den torsdagen, men så blidde det ju inte. Jag delade upp dem på dagarna fram tills idag! Så... nya listan blir:
  • Ringa och förnya recept
  • Skriva projektarbete
  • Historiafördjupningen
  • Religionredovisning
  • Posta inbjudningskort
  • Ordna ett hemmaspa - mysigt!
Soooooo.. time to get going? A typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela