neao

Selsius skivsläpp!

Publicerad 2010-05-30 22:45:33 i Selsius,

SelsiusJag älskar dessa pojkar. De är så talangfulla och brinner verkligen för musiken. Jag har lyssnat på skivan så många gånger nu och den är verkligen bra!

Jakob Hjulström tappade orden i Song för Emelie när hans flickvän stod en halv meter framför honom och sjöng med i låten, tittandes i varandras ögon. Jakob skakade på huvudet mimade "jag älskar dig" och kom tillbaka till andra versen.

Tobias Ljungman som tidigare under kvällen varit lite virrig och stressad släppte alla hämningar och gick loss på trummorna. Att se hela hans kropp utstråla sådan glädje är värt mycket.

Algoth Björkman har en fantastisk röst. I Crows lägger han en sådan fruktansvärt snygg stämma som fick mig att rysa ett flertal gånger under spelningen.

Patrik Hedemo hanterar sin gitarr på ett så imponerande sätt att jag flera gånger kom på mig själv med att stå stilla & tyst och bara titta på hur han lekte med fingrarna på strängarna.

Ni är helt underbara och jag ser fram emot att följa eran karriär.


Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2010-06-01 13:15:09

Haha, fint skrivet. Tack så mycket!

Postat av: susanna

Publicerad 2010-06-01 23:27:21

<3

Postat av: neao

Publicerad 2010-06-02 22:50:22

tack för det jakob :) rakt från hjertat kom'et!

Och ja Sus, kärlek!

Postat av: Victorida

Publicerad 2010-12-20 14:31:48

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela