neao

15:11

Publicerad 2010-11-21 15:11:26 i Vardag,

Jag är fortfarande trött. Utmattad är inte rätt ord längre. I natt vaknade jag fem gånger med 1 - 3 timmars mellanrum, jag drömde väldigt oroliga drömmar om mord, intriger och nasister. När jag vaknade sista gången hade jag precis undkommit en SS-general som hade hittat mig och F under sängen, men han valde att gå och borsta tänderna (och leta efter A) för att vi var inte intressanta för honom.

Jag tror att det kan vara så att jag är nervös inför franskakursen som startar i morgon 9:30 och att det är det som spökar i huvudet på mig.
Kan inte någon säga till mig att det kommer gå bra?

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2010-11-21 16:19:11

Klart att det kommer gå bra!

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-21 17:50:09

Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela