neao

22:39

Publicerad 2010-11-15 22:39:19 i Vardag,

F tittade in på middag ikväll och jag bjöd på pasta, bacon (läs: knäckebröd), stekt ägg, majs och stark kepchupp. Vi pratade lite om hur I<3TECHNO hade varit och hur spännande det var att Voldemort besökte och förföljde dem där. Efter middagen kröp vi ihop i min säng och tittade på GA och F kunde inte låta bli att fnissa åt klyschorna. Så småningom tittade även E in och jag fick höra fler historier om Voldemort, tågresan tillbaka till Bryssel och borttappade skor... För att sammanfatta kan man säga att de hade det kul på festivalen!

Bild från den 19 augusti 2009 innan Selsius första spelning på Sticky Fingers.

I morgon har jag lovat bort mig på Friskis och denna gången tänker jag faktiskt hålla mitt löfte. Banankaka!

Så nu ska jag dricka en kopp te, äta en eller tre chokladbitar och läsa min bok.
Puss, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela