neao

A-one, a-two, a-three, a-four!

Publicerad 2010-11-03 21:59:06 i Gymnastik,

Idag har jag som sagt lekt koreograf och det var mycket roligt att vara tillbaka i hallen tillsammans med mina gamla lagkamrater och nu stod jag där och föreslog rörelser för att pussla ihop ett tävlingsfristående. Det var slitsamt och det var många timmar men det blev ändå bra till slut. Lycka till i helgen tjejer, där är det tävlingsdags!

Finbesök av koreografen och proffsdansaren Tobias Karlsson, riktigt rolig människa och trevlig person.

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2010-11-04 01:16:30

jaaaaaaa vill låna mitt nya jag! har letat efter den, men ingen affär har haft den! åh mina hemligheter är den bästa, shiiit. Gillar dock inte shopaholicböckerna så värst mycket,eller alltså. dom är väl bra, har bara inte kommit in i dom så mycket, för jag gillar filmen mer. (sorry jag är full)

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-07 11:50:11

Lovar dig att den finns i bookstores now! Om du orkar vänta kan du få min i julklapp ;) fyllebloggande är ju underbart! det tackar vi för!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela