neao

Ankomstkvällen 2.0

Publicerad 2010-11-07 21:02:40 i Vardag,

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och jag känner mig fräsch igen. Min mamma tyckte att det var en bra idé att ha två tjocktröjor på sig på planet för på så sätt blir det inte riktigt lika mycket grejer i väskan, jag tyckte också att det var en bra idé ända tills jag drog på mig dunjackan...

Och som pappa sa: "Varför väger man inte pessagerna?" Man kan ju pracka på sig hur mycket som helst! Jag kan ju glatt erkänna att mina fyra(!) handbaggage tillsammans vägde mer än de tillåtna tio kilona. Men what's the fun about following the rules? Jag fick ju med mig allt. Typ.

På planet kom jag nämligen ihåg att jag glömt min huvudkudde hemma... Nu är det okej att sympatigråta om ni vill. Jag vet inte hur detta ska gå! Och det var inte så att jag bara glömde den utan jag bäddade ju min sängjävel hemma i Göteborg och tänkte: "Fan vad det ser mysigt ut med min kudde där." - MEN HALLÅ?!

Trots detta I-landsproblem har jag haft en underbar "semester" i Göteborg och jag är så himla glad att jag åkte hem över lovet. Tack för alla roliga stunder och tack så mycket för alla fina bilder jag har fått ta på er. Kärlek till er i massvis!

Hur som helst så möttes jag av ett mycket varmt välkomnande hemma i barnens lekrum. Två kramar fick jag och sedan två spralliga tvillingar som hade mycket svårt att varva ner så de kunde somna. De är nog fortfarande vakna.

Vi hörs i morgon,

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-11-07 21:33:08

Det var roligt att ha dig hemma! Du är välkommen igen till jul. <3

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-11-08 00:19:54

Hej Nea!

Kul att vi hann träffas när du var hemma (två ggr t.o.m.)Vi kom hem från Kph ikväll och nu fortsätter min semester... känns lite knepigt att inte åka till skolan imorgon.

Om du hinner får du gärna skicka din postadress.

Veckorna går fort, vi ses snart igen! KRAMAR !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela