neao

Återinflyttad med personliga ägodelar på plats.

Publicerad 2010-11-09 11:40:27 i Vardag,


Angågende det där med dåliga vanor och kassa rutiner så lyckades jag direkt falla tillbaka i mina bra vanor här i Bryssel. Inte nog med att jag är superduktig på att tvätta ansiktet både morgon och kväll, jag har dessutom gjort en peeling och känner mig nu superfräsch och har superlen hy. Najs.

Igår skrev jag två dataskriva sidor med ordbajs för att bara få ut en massa tankar. Det var jätteskönt efteråt och när jag sparade dokumenten hittade jag massa gamla texter som jag skrivit och de var riktigt bra! någon dag i framtiden ska jag läsa egenom allt och se om det räcker till en klyschig tonårsroman.

Kommentarer

Postat av: Lucas

Publicerad 2010-11-09 16:12:46

Ser jag regn på de brysselska fönstrena?

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-09 21:43:18

Visst fan är det regn du ser. Nu sitter jag i trappan under takfönstret som har en area på 1,5 x 2 m och det hällregnar på det. Supermysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela